Страницы

понедельник, 2 декабря 2013 г.

Ірина Галущак: "Бісероплетіння мене заспокоює"


Ірина Галущак: "Бісероплетіння мене заспокоює", Ірина Галущак, рукоділля, бісероплетіння


У дитинстві я декілька раз пробувала подружитись з дрібнюсінькими намистинками, але не вистачало терпіння. А у юної майстрині Іри Галущак не лише вистачає терпіння, бісероплетіння її навіть заспокоює. Visit.ua вирішив дізнатися скільки часу дівчина витрачає на своє хобі та яке рукоділля їй ще довподоби.

Автор:
Захоплення бісером почалося, як будь-яке захоплення чи хобі в дітей: хтось в’яже, хтось ліпить з пластиліну, хтось танцює, а я побачила у журналі вироби з бісеру і вирішила спробувати. Записалася в центр дитячої творчості, там у вчительки були книги і вона допомагала робити прикраси. Спочатку плела вузькі браслетики з квіточками, а зараз - по схемах широкі кольє. Окрім бісероплетіння вишиваю і рушники, і серветки, шию іграшки та ялинкові прикраси з фетру.
З бісером подобається працювати, бо є великий вибір кольорів, різні розміри та форми намистин, безліч технік. Також робота з дрібними елементами розвиває посидючість, терплячість і дрібну моторику.

Складнощі в роботі з бісером з’являються зараз рідко. В інтернеті є безліч схем, майстер-класів, груп за інтересами, де можна поспілкуватися з однодумцями та поділитися досвідом. Часто дивлюсь відео-уроки на ютубі.
Дерева з бісеру мені не подобаються. Я не бачу для них практичного застосування.

У роботі використовуючеський бісер, китайський бісер, японський – ідеально рівний. Плету на капроновій нитці, вона найміцніша і не перетирається. Закуповую півкілограмові пакети бісеру, різноманітну фурнітуру (застібки, ланцюжки).
В основному працюю з бісером в народному стилі, знаходжу фотографії старих українських народних прикрас з бісеру і пробую їх відтворити. На жаль, вживу їх побачити практично ніде. У давнину дівчата плели на волосині з кінського хвоста, яка з часом переламувалася і виріб втрачався.

Весь свій вільний час витрачаю на бісероплетіння. Наприклад, за день можу зробити дві-три пари сережок, за тиждень - широке кольє.
Роблю вироби на замовлення, а також продаю на виставках або фестивалях. Замовники переважно просять змінити кольори, доводиться йти на компроміс. Ціни коливаються від 30 до 1100 гривень.

Майстер-класи не проводжу, проте влітку в Молодіжному центру праці були уроки, то я навчила дівчинку робити браслет. Я сама розумію як зробити, а доступно пояснити комусь вже складніше.
Бісер в мене вдома повсюди: і на ліжку, і на підлозі, і у взутті. Одного разу червоний бісер розсипався на червоний килим, то я що змогла зібрала, а все інше попилососила :).

Джерело:
http://visit.ua/155/Ternopil/

Комментариев нет:

Отправить комментарий